Das z'n beste product man..
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Paar noemens waardige dingetjes
deadlift, nieuwe pr van 110 kon hoger maar was moe van alle setjes ervoor. Dacht eerst yaaaay 115 en wat voelde die licht! Maar had verkeerd geteld hahahaha. Heb hem misschien ooit wel getrokken die 115, maar voor nu al blij dat 110 erin zat. Voor het eerst in weken DL
1x110, 1x105, 2x100, 3x3x90
oh en 7x100kg leg extension op een heavy set lol.
Comment
-
Hello legsday, ben nog van alles aan het proberen tot mn vakantie a.s weekend.
squat 5x5x40 lolol
romanian deadlift 4x8x70
legpress FST oid, 7x10x65 gewoon kalm
leg curl 4x8x52 + strip set tot 18kg denk 60 reps ong
leg extension 4x8x59 + strip set tot 18 denk 100 reps ong
leg curl & extension echt knijpen etc.
squat/legpress daarna ook (leg press minder erg) had ik steekjes in me linker knie. Effe filmen vd week.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostUpdatje
pullups gaan steeds beter
gisteren
pullups 7x5
dumbell row, super strict. 4x12x18kg (knie op bankje links rechts om en om)
tbar rows strict. 4x12x 40kg + 20kg bar
lattpuldown, super strict 3x12x45kg
mahine row dropsets
Comment
-
Naja zo noemde ik het, kan je geen vast kaartje aan prikken, snappie.
die dumbell rows deed ik 4/5 seconden over een rep, traag met een pauze op het knijp punt, goed roeien met me lats ipv armen.
tbar ook goed vanuit me rug, maar wat snellere reps, en bij de laatste 2 reps van de laatste 2 sets iets ge cheat met me benen, want kon niet meer.
Comment
-
Yoo chillers,
naar dokter geweest, volgende week word een foto van me schouder en alles eromheen gemaakt, hopefully kunnen we het snel fixen. Ik zag er tegen op, haat de dokter want voel me altijd zon huiliehuilie figuur als je erheen gaat.
After all, had ik beter meteen kunnnen gaan en niet een half jaar gaan lopen klieren ze stuurde me meteen door. inb4 ik zei het toch XD
morgen een weekje op vakantie ff genieten en feesyen daarna strict. Ben al onderweg naar de 70 (:
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostYoo chillers,
naar dokter geweest, volgende week word een foto van me schouder en alles eromheen gemaakt, hopefully kunnen we het snel fixen. Ik zag er tegen op, haat de dokter want voel me altijd zon huiliehuilie figuur als je erheen gaat.
After all, had ik beter meteen kunnnen gaan en niet een half jaar gaan lopen klieren ze stuurde me meteen door. inb4 ik zei het toch XD
morgen een weekje op vakantie ff genieten en feesyen daarna strict. Ben al onderweg naar de 70 (:
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment